marți, 17 august 2010

Fan Fest 2010

Am plecat hotariti cu Calin si amicul nostru olandez Rens sa mergem si noi sa prindem macar ultima zi de Fan Fest la Rosia Montana.Cunosteam zona de zbor si pt. ca nu am aflat ca anul acesta Fan Festul se tine jos in comuna am plecat direct pe panta sus la zbor.Asa ca pina am terminat noi cu zborul s-a terminat si jos in Rosia totul.Am baut o B.R. rece pe canicula aia si am plecat pe panta scoala de la Mihoiesti sa vada si Rens cum e cu parapanta dupa o saptamina de scoala deltaplan la Mogos cu Pieter...

3 comentarii:

  1. Super tare, Rens a zburat cativa metri si apoi a gustat din celebrele capite romanesti dupa cateva decolari esuate!
    Mi-a placut la nebunie!
    Good job Rens!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie mia placut ca a luat BODEA si nu altceva.Era o canicula groaznica pt. muntii nostri si aveam decit o casca integrala .Decit sa transpire casca mai bine o mutat BODEA cum se zice pe aici la finul strins asa.Apoi e pus si in capite...ACOLO ATEZRIZEAZA DOAR MESERIASII...

    RăspundețiȘtergere
  3. Looks like real fun.
    Especially the landing in the hay

    RăspundețiȘtergere