luni, 8 noiembrie 2010

Dan-Caporal Alexa

Dupa multe drumuri am ajuns spre seara la Cornel in Caporal Alexa sa vad ce mai fac pe la paramotorul nou,dar pt. ca Sandu e la inceputuri in ale parapantei ne-am hotarit sa iesim la gonflaje.Dupa gonflaje am dat si eu o tura cu noua lui jucarie...Faina jucarie !!!Vreu si eu una dar inca nu sunt destul de mare...Hi,Hi,Hi...pt. ca Sandu are deja 61 anisori si cocheteaza de mult cu tot felul de scule de zbor ,a investit mult in pasiunea lui dar nesansa l-a facut sa zboare mai mult cu gindul.Nu stia ca a 2-a zi i se v-a pregati ceva fiind programat sa zboare tandem cu parapanta.Eram 3 piloti si 2 parapante gata sa il VIRUSAM...Danut de la Cris cu noua lui Nova X-Large i-a facut BOTEZUL ZBORULUI...cu ploierul ca de zburat a mai zburdat el...in prima tinerete.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu