luni, 28 februarie 2011

Zbor/Flight(2006)

Zbor/Flight (2006) from newmachine on Vimeo.

Atentie Instructorul din imagini nu e cel in preajma cui s-a intimplat ...nefericitul incident emdoi 5 months ago
Interesant filmuletul.Dar frumusetea zborului este umbrita de acel nefericit accident.Ca instructor de zbor cu ultrausoare cu ceva activitate in domeniu realizez unde s-a gresit dar fapta este consumata.Pacat ca s-a intimplat asa.Unde este locul de zbor?Actiunea din filmulet e reala sau are si ceva imaginar in ea?Bafta in activitate.. newmachine 4 months ago
Am filmat la Targoviste toate secventele de zbor, mai putin imaginea cu parapanta care se inchide, aceea nu imi apartine. Raluca a zburat in realitate pe undeva pe langa Buzau.

Fiind un film documentar eu nu am intervenit in poveste, Raluca mi-a dat interviul iar eu am filmat imagini care sa ajute la vizualizarea povestii.

Mersi si multa bafta si tie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu