sâmbătă, 13 august 2011

Termodinamica pe West...

Dupa ce de citeva ori am luat plasa urcind la Releu pe Dl. Bistrei spre seara dupa servici unde pe decolarea sudica era vint lateral si nu reuseam sa ajung pe partea vestica cu inaltime ca sa pot ramine in briza de panta vestica , de data asta am gindit-o ca si un zburator de la munte si anume ca dupamasa si seara trebuiesc cautate decolarile vestice asa ca m-am pus pe mers chiar daca la intoarcere aveam de facut ceva km. in plus si la 19 seara am decolat pe W.Decolarea este un pic tehnica fara spatiu de ratare si cu ceva curent electric in spate asa ca am asteptat sa plec cind se mai lasa rafala si apoi am incercat sa stau cit mai in fata si nu pe creasta cum era mai bine pt. ca totusi era inca tarisor pt. acea ora...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu