miercuri, 2 noiembrie 2011

Paraplan rusesc contra Vulture Hmalayan...

Rusul e de apreciat ca a eliberat vulturul ...desi era constient ca vulturul daca nu l-a omorit in zbor il putea ranii dupa aia pe Pamint...Can asa ar fi traducerea conform unui prieten se a lui Gigi-Scoala SkyFfly...dupa ce am vazut filmarea eram tare curios cat de bine injura rusnacul. am
gasit pe cineva care vb ruseste si mi-a dat urmatoarea traducere:

"Baieti vedeti io cobor cu parasuta de rezerva [image: :)],ca in mine a
intrat un vultur si mi-a inchis aripa.... deasupra copacului... no bine,
acuma vom merge pe jos...catre vultur: ce te tot zbati atita,tu mie
parapanta nu mi-o rupe,imediat ma voi lupta cu tine sa te eliberez,iti arat
eu tie..tu ai vrut sa ma omori...imediat iti arat eu tie :)) multumesc lui
Andrei care mi-a aranjat ff bine parasuta de rezerva...sunt viu,sunt
bine...acuma ma voi acupa de eliberarea parapantei mele, a parasutei si voi
incepe sa lupt cu un vultur mare...tine-te vulture bine...scuze pt
cuvintele urate...dar altfel nu se poate....ca atunci nu ma voi elibera,am
multe haine pe mine...uhhhh....vulture esti pregatit??Am un prieten cu
numele de familie ca al tau... si de aceea iti voi arata eu
tie..handicapati de vulturi,zboara neregulamentar,in laterale nu se
uita....zi merci ca eu nu te voi bate si nu te voi ucide,asteapta numai sa
iau legatura cu ai mei.... baieti,baieti...sunt eu...sunt bine...in mine a
intrat un vultur,mi-o incurcat aripa si am coborit cu parasuta de
rezerva,acuma sunt in padure,vulturele e aici incurcat si nu poate iesi...
:)) fff bine,tu cum esti?? din fericire...bine.. acuma ma lupt cu el,el se
agita.. incearca numai sa nu-l omori...sincer mi-e mila sa-l omor si nu
vreau...o sa incerc ,dar el ma poate accidenta...are un cioc mare...s-ar
putea sa ramin fara degete...hey,hey...tu unde pleci...parapanta mea.stai
,stai ,unde pleci? el pleaca in jos,coborind panta..baieti ,eu nu stiu ce
sa fac,cred ca va trebui sa-l ucid,nu stiu ce sa fac cu el... oare dc
zboara si pasarile astea si nu privesc...daca nu aveam rezerva ,era gata cu
mine...eu sunt undeva in adincul padurii,dar el inca se zbate si
coboara...pasarica ,tu trebuie sa pleci de aici :)) hai sa vedem ce ai
aici...asa ,asa.. ce mare esti...priviti cum mangii un vultur mare...stai
un pic,ca imediat iti eliberez aripa...si pe urma vei putea pleca...daca
vei avea noroc vei putea si zbura...asa..important sa nu te agiti....nu te
agita....stai,stai...gata fugi... anunt: vulturul e viu,e intreg,a
plecat,chiar a zburat..iar eu incep sa-mi string lucrurile..."
sper ca te-am ajutat cit de cit... [image: :)]

Termici largi si p...e stramnte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu