vineri, 14 septembrie 2012

Because...

Pentru că … Pentru că visasem de ceva vreme la asta… şi ne interconectează pe toţi Pentru că simţurile mele sunt ascuţite la maxim, sunt conştient şi complet treaz chiar şi fără cafea Pentru că-mi permite să-mi controlez emoţiile, să le centrez şi să-mi găsesc echilibrul Pentru că şi natura are vocea ei, şi de aici o pot auzi mai bine Pentru că ne hrăneşte din plin relaţia strânsă pe care o avem cu gravitaţia Pentru că trăim momente de revoluţie, globalizare, inspiraţie, pace, război, comunism, capitalism şi este mometul potrivit Pentru că albul şi negru devin culori Pentru că fiecare are propria lui vibraţie Pentru că este vorba de linişte adevărată Pentru că să trasezi urme în nisip este artă Pentru că imi trezeşte energia creativă din cauza minţii mele curioase şi neliniştite şi pentru că îmi dezvăluie viziunile favorite despre viitor Pentru că înseamnă: familie, îl am în sânge şi simt că mi-e hărăzit să zbor, aşa că să nu te bucuri de el este imposibil Pentru că aşa ne putem controla ritmul inimii… Pentru că acolo unde mergem, nu există uşi prin care să trecem şi nu trebuie să plătim vreo asigurare şi bineînţeles că nu trebuie să purtăm cravată Pentru că poţi înţelege că timpul aici sau în oricare alt loc nu există… tu îl controlezi şi realitatea nu e ceea ce pare Pentru că alegem să ne întoarcem pe pământ când şi cum dorim şi prietenii literalmente cad din cer Pentru că lumea asta e atât de mare şi lucrurile atât de conectate, încât imaginiile pe care le vedem rămân bine conturate în minţile noastre unde păstrăm aventura vie în permanenţă. Dacă vrei să simţi cum e să trăieşti fiecare clipa… acolo… sus… iţi propun să descoperi arta zborului cu parapanta !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu