marți, 3 aprilie 2012

Din ciclul NU FACETI CA EI...

Primavara nu-i ca toamna...la zbor ! Primavara turbulenta maxima,schimbari bruste de directie si intensitate ale vintului te aduc repede de la Extaz la Agonie...Toamna ,stabil mina antrenata,ochiul format reflexe rapide in gindire si actiune.La mine primacara trecuta a fost cam asa.Netul arata o dupamasa faina de zbor.Rabdare din parti am plecat cind era mai naspa in miezul zilei singurla zbor(nerecomandabil oricit de bine pregatit esti fizic si psihic)Am stat in decolare o ora admirind VIJGAUL si cind imi era frig ma ascundeam pe dupa pomi in padure si auzeam cum urla STAI PE CURUL TAU...NU E DE ZBOR ! DUPA O VREME S-A MAI LINISTIT asa ca degetul in vint..e O.K.,M-AM SUGESTIONAT IO POZITIV DAR M-AM CAM SUPRAESTIMAT DE DATA AIA.DUPA 5 MINUTE DE RODEO (se vad clar pe GoPro) fac o alta prostiuta si ma gindesc ca ar fi frumos sa aterizez la decolare sa mai stau o vreme si sa plec spre seara cind se linisteste.La prima apropiere le cam iau ascendentele in Bot imi zic ca e cazul sa merg o idee mai mult si sa revin cu inaltime mai mica.Nu ma gindesc la ROTORI(aia ar fi trebuit sa fie prima grija)vin mult prea jos ca sa mai ajung la decolare ma trezesc in ROTOREL si incerc sa ma scurg pe firul vai ca doar am mai facut-o.Am vreme 2-3 minute sa imi impun sa nu Apomizez decit inaintea Brazilor cei mari(4-10 m cei din vale)si incerc io sa o scald trec,nu trec...Normal de data asta n-a tinut am pus-o si distractia a durat vreo 20 min. pina am dat jos aripa si admirat Corbii ce frumos se distrau ei si pluteau in termodinamica turbata de Primavara.Cei care doresc toata filmarea inclusiv cu datul jos a aripii le pot face c.d. si trimite prin Posta Romana...Sunt citeva chestii interesante pe brut.BAFTA SI AVETI GRIJA DE VOI SI CEI CU CARE MERGETI LA ZBOR ,SEZONUL ASTA S-AU LUAT DEJA CEVA TRINTE...Nu face bine nici la reclama nici la oase...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu