marți, 3 aprilie 2012

Enzo reserve-inca o rezerva...partial,impartial deschisa?

Apr 1, 2012 "tu, trunchi subţire de mesteacăn ai făcut să crească din tine, chiar de sub scoarţa ta cea aspră, chiar de lângă inima ta - sau poate e chiar ea - o pasăre de noapte cu trilul chinuit. Ai învăţat-o să mi se aşeze pe umăr în fiecare seară să-mi cânte, să-mi cânte din coajă de mesteacăn cântecul de leagăn." Foarte frumos din partea ta ca ai pus-o pe net. E bine sa fie vazute astfel de incidente. Se poate invata din ele. Cred ca sunt putini zburatori - care au zburat destul - care n-au acopacizat cel putin o data. Cunosc destui zburatori buni care au facut-o, si cel putin un zburator mai putin bun - adica eu - care a facut-o de asemenea de oaie. Se intampla. Sa nu se intample mai rau. MultiParabellum 21 hours ago faina editarea, zona, muzica, descrierea, ..trascaleta si poezia, mai putin fain incidentul, bine ca ai scapat OK. What doesn't kill you make you stronger! ;) pindordan 1 day ago Faina treaba...sa mergi la zbor cu Trascaleta(parca asa ii spunet)..De restul doar atit Bafta sa te urmaresca tot timpul si Merci ca ai impartasit cu noi astialalti Experienta...si muzica imi da fiori... scoalam2 2 days ago In tot raul este si un bine ,cand se termina cu bine !Numai bine flopeflyozone 2 days ago

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu